Verhuisd! - Reisverslag uit s'Arenal, Spanje van Danielle Heynen - WaarBenJij.nu Verhuisd! - Reisverslag uit s'Arenal, Spanje van Danielle Heynen - WaarBenJij.nu

Verhuisd!

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

01 Februari 2014 | Spanje, s'Arenal

Ja, jullie lezen het goed, verhuisd!


Let me explain;

Ik woonde sinds maandag dus samen met drie huisgenootjes, ze waren echt ontzettend lief hoor! Maar ze zaten eigenlijk de hele dag alleen maar sigaretjes en jointjes te roken, dus dat was een beetje jammer.

Gisteren heb ik hun indoor tuintje ontdekt om aan hun behoefte te voorzien, en toen had ik er echt geen zin meer in. Ik merkte ook dat ik last had van mijn hart, al weet ik niet of dat door de wietlucht kwam of doordat ik nog zenuwen had.

Ik heb mijn bazin Betty gebeld of ik alsnog bij Rosa (de poetsvrouw bij Absolute) kon gaan wonen. Betty heeft me echt geweldig geholpen en meteen met Rosa gebeld.

Vandaag ben ik dus gaan kijken bij Rosa, en wauw! Wat heeft zij een prachtig huis. Ik heb dus besloten om maar meteen te verhuizen. Mijn huisgenootjes vonden het erg jammer, maar ze begrepen het gelukkig wel.

Dus hier zit ik, in mijn nieuwe casa, op mijn balkonnetje in de zon. Klinkt goed toch!

Ik heb de keuze uit drie kamers, ik heb nu voor een bescheiden kamertje met eenpersoonsbed gekozen, maar als Yvo langskomt kunnen we verhuizen naar een kamer met een fatsoenlijk tweepersoonsbed, dus dat is ook heel fijn!

Rosa is echt een schatje, en ik voel me hier echt op mijn gemak!

Het aquarium is dus niks geworden vandaag, maar morgen ga ik er wel naartoe! Vanavond ga ik denk ik iets eten in een Duits steakhouse dat vandaag geopend is. Mensen kunnen daar de bundesliga kijken dus ik hoop dat er ook wat jongeren op af komen :)

Foto's zet ik zo onder dit verslag !

Groetjes uit Mallorca!

Oh ja, als je mijn nieuwe adres wil hebben, laat het even weten!

  • 01 Februari 2014 - 16:31

    Vladimir:

    UFOs will nuke: UNSC in NY[NY], Chicago[IL], LA[CA], Houston[TX] and Miami[FL]. Also destroyed by nukes are: Mexico City[Mexico], Bogota[Colombia], Rio de J. and Sao Paulo[Brazil], Santiago[Chile], London and Manchester[UK], Amsterdam and The Hague[NL], Brussels[B], Paris and Lyon[F], Madrid and Seville[ES], Frankfurt/M and Berlin[D], Rome and Milan[I], Athens[Greece], Istanbul and Ankara[Turkey], Moscow and Nizhny Novgorod[Russian Federation], New Delhi and Mumbai[India], Beijing and HK[PRC], Bangkok[Thailand], Tokyo[Japan], Seoul[ROK], Sydney and Melbourne[Australia].

  • 01 Februari 2014 - 17:24

    Caroline:

    Goedzo! Well done, hoewel het jammer is dat het zo moest...

  • 01 Februari 2014 - 17:52

    Mam:

    Goed gedaan meis. Ben trots op je

  • 01 Februari 2014 - 23:47

    Pap:

    Good for you, trouwens versnelde hartslag is wel degelijk een bijverschijnsel van wiet. Bij jou dus overslagen

  • 02 Februari 2014 - 10:41

    Patricia:

    Je nieuwe huisje klinkt goed. Vooral dat balkonnetje met zon en een lieve Rosa.
    Goede beslissing genomen. Groetjes patries.

  • 02 Februari 2014 - 10:41

    Patricia:

    Je nieuwe huisje klinkt goed. Vooral dat balkonnetje met zon en een lieve Rosa.
    Goede beslissing genomen. Groetjes patries.

  • 02 Februari 2014 - 10:41

    Patricia:

    Je nieuwe huisje klinkt goed. Vooral dat balkonnetje met zon en een lieve Rosa.
    Goede beslissing genomen. Groetjes patries.

  • 02 Februari 2014 - 12:59

    Kitty:

    goed gedaan. Kom vooral voor jezelf op en doe waar jij je gemakkelijk bij voelt. Groetjes Kitty

  • 02 Februari 2014 - 17:23

    Jeannie:

    hoi Danielle,
    hoorde en las over het geheime kamertje. Pjuu, wat een tegenvaller.
    Maar je nieuwe kamer ziet er helemaal niet verkeerd uit.
    En wat fijn dat dit op zo korte termijn realiseerbaar was.

    Veel succes morgen en de komende dagen natuurlijk, maar alles op zijn tijd........
    Af en toe siësta houden waarschijnlijk.

    groetjes, Jeannie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 7960

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Mallorca 2014

Landen bezocht: