To bring or not to bring, that is the question.... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Danielle Heynen - WaarBenJij.nu To bring or not to bring, that is the question.... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Danielle Heynen - WaarBenJij.nu

To bring or not to bring, that is the question....

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

20 Januari 2014 | Nederland, Roermond

ppfffff....

hoe pak je in godsnaam een koffer in voor 5 maanden!
Het lastige is dat het weer in Mallorca nog niet helemaal korte-broeken-jurkjes-weer is, dus ik moet warme dingen inpakken en allemaal frisse dingen voor als het echt heel warm wordt...

Gelukkig kan ik twee koffers meenemen, en heb ik niet zoveel kleding (als je het vergelijkt met mijn zus dan :P)

De zenuwen beginnen nu toch wel te komen, een week is zo voorbij!

Zaterdag ga ik nog uitgebreid afscheid nemen van familie en vrienden in een carnavals-afscheidsfeest!

Nog eventjes en dan is het echt adios amigos!

Groetjes uit Echt :)

  • 20 Januari 2014 - 17:27

    Tanya:

    We maken er un geweldige party van!! <:0)
    Afscheid nemen bestaat niet, mijn vakantie is definitief!!Heuj

  • 20 Januari 2014 - 18:56

    Yvo:

    Mer good desse aug get hoogstaande literatuur mitneems :D

  • 27 Januari 2014 - 22:57

    Caroline:

    Joa det klopt, merja kleijer (&sjoon) koape is gweun leuk!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roermond

Danielle

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 7963

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Mallorca 2014

Landen bezocht: