Eerste stageweek! - Reisverslag uit s'Arenal, Spanje van Danielle Heynen - WaarBenJij.nu Eerste stageweek! - Reisverslag uit s'Arenal, Spanje van Danielle Heynen - WaarBenJij.nu

Eerste stageweek!

Blijf op de hoogte en volg Danielle

07 Februari 2014 | Spanje, s'Arenal

Zo, de eerste week zit er al op onverwachts!
Blijkbaar ben ik op vrijdag om 2 uur klaar als het niet druk is en er geen groepen zijn, dikke meevaller dus weer!

Deze week is ontzettend snel voorbij gegaan, en ik krijg steeds een trapje hoger qua moeilijkheidsgraad op het werk. Dat is echt ontzettend fijn want ik heb nu al een goed inzicht in alles op stage.

Vanaf volgende week begin ik met een keer in de week een schooldag, zodat ik aan mijn opdrachten kan werken. Ik mag zelfs kiezen of ik dit thuis of op kantoor doe! Omdat ik mezelf ken ga ik natuurlijk naar kantoor omdat ik anders weer honderdduizend andere dingen tussendoor ga doen. Maar het feit dat ik de keuze heb is al heel fijn.

Ik heb deze week veel scheiße gehad met mijn internet. Ik had binnen 3 dagen al mijn data verbruikt in het abbonnement, en daardoor werd het internet zo langzaam dat ik letterlijk niks meer kon. Google openen duurde al minstens 5 minuten, geen grapje!

De man in de winkel zei dat mijn enige optie was om volgende week terug te komen en een abbo van 10gb af te sluiten ipv 2 gb. Maargoed dan heb ik dus een halve maand fatsoenlijk internet en daarna weer niks. Omdat ik wil skypen en films/series kijken is mijn dataverbruik gewoon hoog, en een onbeperkt abbonnement kennen ze hier blijkbaar niet.

Gisteren kon ik echt niks meer, en ben ik naar de duitse buurvrouw gegaan voor hulp, omdat ik het in het Spaans allemaal niet red om zoiets uit te leggen, buiten dat snapt Rosa het toch niet :P

Nu mag ik van haar internet gebruik maken zonder kosten! Dikke prima dus, en super lief van Hanni :)

Gisteren ben ik met Mareike naar Zumba gegaan, dat was echt heel leuk. Alleen ben ik fitte, jongeren gewend die de Zumba les geven, en hier was het een gezette señora die overliep van het zelfvertrouwen. Ze maakte constant duckfaces en zo haar wijsvinger half aflikken enzo. Maar blijkbaar is dat hier niet zo gek dat iets oudere mensen zulke lessen geven. Ik heb me in elk geval kapot gelachen :P

Vanavond ga ik met Mareike naar de opening van een club waarvoor we op het werk uitgenodigd zijn, ik ben benieuwd, mijn eerste stapavond in Mallorca!

Groetjes uit s'Arenal!

  • 07 Februari 2014 - 15:46

    Anne:

    Hahah zal ik dat ook doen volgende keer met mn lessen?:p super leuk dat de tijd zo snel gaat daar meis!


  • 07 Februari 2014 - 19:05

    Mam:

    He heerlijk desse ut noa diene zin hubs noe. dieke knoevel van mam (s ich hub stiekem auch zitte gniffele bie det zumba sjtukske)

  • 07 Februari 2014 - 21:29

    Irma:

    Geweldig dat je het zo naar je zin hebt. geniet er van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 7956

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Mallorca 2014

Landen bezocht: