Eerste Dag - Reisverslag uit s'Arenal, Spanje van Danielle Heynen - WaarBenJij.nu Eerste Dag - Reisverslag uit s'Arenal, Spanje van Danielle Heynen - WaarBenJij.nu

Eerste Dag

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

03 Februari 2014 | Spanje, s'Arenal

Een kort verslagje over mijn eerste dag;

Ik heb ontzettend veel zin om hier de komende 5 maanden te werken! Ik werd aan de slag gezet met o.a. een brochure verbeteren, ik heb gezien hoe een aanvraag in zijn werk gaat en wat er allemaal in gaat zitten, en ik ga nog wat plattegrondjes klaarmaken voor clienten komende vrijdag.

De tijd vloog voorbij en het was zo 5 uur! Mijn collega's zijn ontzettend lief en proberen mij met mijn Spaans te helpen, als het niet lukt kan het altijd in het Engels, Nederlands of Duits :)

Mareike heeft mij al meegevraagd om Donderdag met haar naar Zumba te gaan, dus dat is ontzettend leuk :)

Dat was m!

Klinkt goed. Enjoy.

• 07 Februari 2014 - 19:09

Mam:

heey, dit stukske haaj ich nog neet gezeen( door late deenste) mer bun bliej veur dich