una día muy hermosa! - Reisverslag uit s'Arenal, Spanje van Danielle Heynen - WaarBenJij.nu una día muy hermosa! - Reisverslag uit s'Arenal, Spanje van Danielle Heynen - WaarBenJij.nu

una día muy hermosa!

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

31 Januari 2014 | Spanje, s'Arenal

Nieuwe update uit Mallorca!

Ik ben woensdag even langs kantoor gegaan waar ik Catrin, Mareike en Willy ontmoet heb. Betty (mijn bazin) zit deze week in Nederland haha, ze klaagt dat het zo koud is (A)

Vandaag ben ik naar Palma de Mallorca geweest om de toerist uit te hangen. WAT EEN MOOIE STAD!!! Het was vandaag ook een mooie, warme dag in Mallorca, dus ik ben lekker in de hop-on-hop-off bus gegaan en heb alle highlights van Palma gezien. (Yvo ik heb ook het hard rock café al gevonden!) Ik heb besloten om nog nergens in te gaan buiten de banys arabs (arabische baden), dat was wel mooi maar er was maar 1 'huisje' dus dat viel een beetje tegen. Ik wacht wel met de highlights vanbinnen bekijken tot Yvo, pap, mam, tanya, frank en de rest langskomen :) Het is natuurlijk zonde om alles 5 x te bekijken en het dan moe te zijn.

Net ben ik nog een stukje gaan rennen langs de boulevard, wat natuurlijk geen straf is als het zonnetje schijnt (daarom ren ik nooit in NL!!!! ahum)

Morgen ga ik naar het Aquarium! Joehoe :D

  • 31 Januari 2014 - 17:48

    Mam:

    In nederland kan het ook wel eens warm en zonnig zijn(in de zomer zelfs soms TE :D

  • 31 Januari 2014 - 18:50

    Caroline:

    Heerlijk! Enjoy!! Snap dich helemoal, ren hiej ouch neet (of zooj ich gweun te lui zeen... tja....)
    Hahaha... Hoap echt mit dich same te kinne goan ontdekke :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 7927

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Mallorca 2014

Landen bezocht: