Let's get Spanish - Reisverslag uit s'Arenal, Spanje van Danielle Heynen - WaarBenJij.nu Let's get Spanish - Reisverslag uit s'Arenal, Spanje van Danielle Heynen - WaarBenJij.nu

Let's get Spanish

Blijf op de hoogte en volg Danielle

27 Januari 2014 | Spanje, s'Arenal

Hola supermercado, telebancos por aqui!

Afgezaagd he! Maar dat zijn nou net de dingen die ik het eerst gedaan heb in El Arenal.

Vanmorgen ben ik vertrokken vanuit Düsseldorf, alles is gelukkig goed gekomen ook met koffers etcetera (die eigenlijk iets te zwaar waren). Voor het afgeven van de bagage had ik al afscheid genomen van mam, Caroline en Yvo. Maaarr... ze waren nog niet van me af want ik kon het toch niet laten om nog even bij ze te zijn. Toen ze allemaal hun Jumbo (medium is maatje Boeing) koffie-thee etc. ophadden zijn we toch maar richting douane gelopen waar we dan echt afscheid hebben genomen. MOEILIJK!!!!

De vlucht ging goed, alleen de landing was een beetje mwah. De vrouw die naast me zat zei; "Das ist eine lerner! Ich habe oft geflogen aber dieser landung war doch ein bisschen speziel." Of hoe je dat ook in het duits schrijft :P

Eenmaal in Mallorca aangekomen heb ik de bus naar El Arenal gepakt, waar Daniel (mijn huisgenoot) mij op stond te wachten. Nou de bushalte is dus echt 1 minuutje lopen, het strand ook, de supermarkt, en zelfs Feestcafé Heeren van Amstel ligt om de hoek. Nou als dat geen toplocatie is!

In mijn nieuwe thuis heb ik Amalia en Lucas ontmoet, de andere huisgenoten. De taalbarrière merk ik wel al, het is nu eenmaal niet de snelheid die we op school gewend zijn. Maar dat gaat natuurlijk alleen maar beter worden de komende tijd! Ze lijken me allemaal in elk geval heel aardig :)

En ik had zelfs al post! De kaart van pap en mam lag al op me te wachten :) Ik heb al een heel stuk langs het strand gewandeld, het waait vandaag best hard dus er waren veel kitesurfers en windsurfers enzo. Het strand is nu natuurlijk nog verlaten omdat het nog geen bikini weer is, maar ik zie het al helemaal voor me, de mierenhoop... Zoals gezegd ben ik maar meteen naar de supermarkt en pinautomaat geweest. Geen pindakaas, geen hagelslag, geen pasta MWEEHH!

Nu ben ik lekker mijn spulletjes in aan het pakken, en ik ga zo genieten van een heerlijk warme douche en aardappeltjes met een hamburger en erwtjes, als dat niet Hollands is!


Dikke kus uit El Arenal!

  • 27 Januari 2014 - 17:16

    Danu:

    Lieve schat,

    Wat fijn om te lezen dat je goed aangekomen bent!
    Volgens mij ga je het er ontzettend naar je zin hebben.
    Ben erg benieuwt hoe alles eruit ziet daar, heel heel heel veel plezier en vergeet geen foto's te maken he!!

    Dikke kus XXXXX
    Danu

  • 27 Januari 2014 - 18:01

    Mam:

    Leuk verslagje en ook dat de kaart al is aangekomen. Nu nog even kijken hoe wij bij je langs kunnen komen.
    Geniet en succes met je spaans

  • 27 Januari 2014 - 21:02

    Dirk Jan:

    heey Danielle,

    fijn te horen dat je een goeie reis hebt gehad. ik hoop dat je je goed gaat vermaken de komende 6 maand of waren het er toch 5. ze vliegen voorbij als het leuk is.

    groetjes

  • 27 Januari 2014 - 22:38

    Mariëllis:

    Ha meisje, goed aangekomen, dat is een goed begin van een super leuke tijd. Ik krijg meteen last van jeugdsentiment bij de herinnering aan onze vakanties daar. Ik wil ook, ben officieel jaloers, een beetje toch. Veel plezier en geniet met volle teugen. Groetjes Mariëllis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 7951

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Mallorca 2014

Landen bezocht: