Menos de uno mes... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Danielle Heynen - WaarBenJij.nu Menos de uno mes... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Danielle Heynen - WaarBenJij.nu

Menos de uno mes...

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

06 Januari 2014 | Nederland, Roermond

Nog minder dan een maandje en dan zit ik in de vlieger naar Palma de Mallorca. Ik heb er echt ontzettend veel zin in, maar ga jullie allemaal ook heeeeeel erg missen! (Ja echt!)

Ik vertrek 27 Januari naar mijn kamertje in El Arenal, en begin 3 Februari met mijn stage bij Absolute Groups&Incentives.

Ik ga mijn best doen om regelmatig een update voor jullie te schrijven!

Ik heb al wat foto's van mijn toekomstige kamertje voor jullie toegevoegd :)

¡Hasta Pronto!


  • 08 Januari 2014 - 12:46

    Mam:

    Heel veel succes mup

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roermond

Danielle

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 7931

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Mallorca 2014

Landen bezocht: